Brandtenborg Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 den koker! rinner olje ut av topp dekselet! ja, jeg, pappa og en som går på vk1 bil trur på at det er topp pakninga! :p Ok. Tror jeg ville begynt med å prøve å bytte termostaten. Om den ikke åpner kan det bli rimlig hett! Hehe! Prøv med en termostat og termostatpakning du! Det er lettere å begynne med det enn med toppakninga. Og med det samme du er i gang med det kan du jo også kjøpe toppdekselpakning og bytte den. Den koster 29 kr på Mekonomen mener jeg å huske! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 har prøvd og tatt ut termostaten og sett og sånn.. blir ikke noe bedre.. Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 har prøvd og tatt ut termostaten og sett og sånn.. blir ikke noe bedre.. Ok. Da er det vel toppakning neste da! ;) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 jess.. blir kross bil da.. ;D velte bur og sånn.. :) senk osv.. blir kansje ny motor og da.. :):):) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 jess.. blir kross bil da.. ;D velte bur og sånn.. :) senk osv.. blir kansje ny motor og da.. :):):) Hehe! Høres ut som en god plan! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 :) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg