januz_9 Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Jeg har en Citroen zx volcane. Så går jeg å lurer på om det er noe potensiale i den for å bli litt tøff. Lurer egentlig på om det er noen snille sjeler der ute som har lyst til å leke seg litt med bilen min... Foreksempel sette på hvite compmotive felger, eller andre felger som matcher, og kansje litt annet små snacks i form av spoiler og den ulla der. Takker for alle forslag! Bilen: http://i31.photobucket.com/albums/c389/januz_9/Bilde010.jpg [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Har du bedre bilde?? Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
januz_9 Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Mener du bedre kvalitet, eller annen vinkel? Jeg kan ta og ordne et par nye jeg....:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Bedre kvalitet og bedre vinkel:P Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg