113deluxe Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Jeg klarte å søle ut en farris i setet på bilen igår og når det hadde tørket opp var det blitt noen skjoller. Hva må jeg gjøre for å bli kvitt dette? Vaske med rent vann eller må jeg rense? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Følger med her jeg, noen tullinger som sølte pils i mitt.. argh! Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baksietrølle Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Hadde også noen slike flekker i setet på gamlebilen min. Jeg brukte da salmiakk vann og vasket skikkelig godt. Dagen etter var flekken borte og ingen salmiakk lukt :) Finnes jo også tekstilrens på sprayboks hos torshov, cd cardic etc- No turtel greier. Har ikke prøvd det selv men. Siter pajero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cozmos Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 kjøp skinnseter.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 kjøp skinnseter.. ;) Kjøp deg ny bil Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Hadde samme problemet selv, etter en aldri så liten bilfest.. brukte møbelrens, funket som bare det. man bare sprayer det på, venter litt og koster det av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Møbelrens eller tekstilrens....dere med stoffseter har vel brukt dette før? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg