slabbadask Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Hei bare lurte på om det er noen der ute som kunne hjulpet meg med en riktig pris på bilen min da jeg kanskje vurderer å selge den.. Bilen er en 1986 modell Golf 2 1.6,rullet 210.000,har jevnlig byttet olje og oljefilter på den...Rotor,fordelerlokk, tennplugger,pluggledninger,fjærer foran og bærekule foran høyre side ble byttet i sommer... Har stabstag og splitter nytt senkesett (60/40) liggendes i uåpnet pakke.Byttet stolene foran til Gti stoler,montert midtkonsoll,crystal edge baklykter,klare lamper foran,hvite sideblinklys,emblemfri grill,grilllist,pluss no småtteri som blå dioder i instrument panelet og girkule og gearramme konsoll og byttet til svart gulvtrekk.Bilen starter og går fint men sliter litt med å få den til å gå "fint" på tomgang (ja jeg har byttet vokstermostaten...Lurer på om det kan være en pakning på gasseren som er gåen,denne blir eventuelt byttet før den blir solgt...Kosmetisk så fremstår bilen som hel og grei,noe rust i hjulbuer bak,men ikke noe som går ann til å få fikset,og overflate rust ved bakfanger festene,og noe overflate rust på førerdøra,da jeg mistenker at forrige eier har drivd og "plundra" litt der selv... Prosjektbil/vinterbil for noen der ute kanskje? Bilen er tatt veldig godt vare på,da jeg er "NØYE" med bilene jeg har/hatt både utvendig og innvendig,verste jeg veit er å ha en møkkete bil... Ble godkjent ifjor.. Noen her som kunne hatt ett overslag på hva denne bilen kan være verdt? Så er jeg kjempe takknemlig! M.V.H Bård Christian Simonsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momocorse Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 bilder! men kan nokk få 15k til rundt 20.. Siter Golf 1,6 83mod (Prosjekt) x- Audi A4 98mod 1,8 20v x- Golf 3dørs 87mod (festbil) :P x- Golf 4dørs 86mod rustdødn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg