MeSs Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Blir nok samme grunn som formel 1 at de stoppet turboer. Det begynte å gå alt for fort og ulykkene bare økte noe sinnsykt. I tillegg holdt ikke motorene og de blåste de i hytt og pine. Men nå går de like fort igjen som i turbotiden så motorutviklingen er konstant (og aerodynamikk selvfølgelig) Mer action fatality Jeg syns det er mye kulere å se på bilen med skikkelig trimma sugemotor.. Ikke minst låta :) Mvh Marius Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 de kunne heller starta egen klasse for biler uten turbo da. blit grom lyd. mn er fin lyd av turbo å. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Er ikke overasket over at WRC kan bli NA jeg .. er mote nå .. er bare tyskere nå som lager turbo biler i dag.. japanerene som er kongene av turbo har jo tilsammen bare noen få turbo bilr igjen.. (og de eneste 6sylindret turbomotorene Nissan og toyta har igjen dør snart) kan bli spennende.. problemet er at .. fjerne turboen i WRC vil ikke spare penger.. det var koste penger.. NA tuning er dyrere enn Turbo... og så fort 1 av de da begyner å kaste inn litt mer penger enn de andre så vil restebn kaste inn mer .. og så er årsbudsjettene så høye at det blir 2 klasser i WRC slik som det er i F1 i dag ... (de rike (BMW, Ferrari. Renault, Toyota, Honda, Mercedes).. og de fattige(Minardi, Sauber, jordan, Red bull) verste er at det har allerede begynt å bli slik i topp i WRC.. med eks skoda og mitsubishi i bunn Turboen må forbli .. blir dyrere uten.. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Det er som regel mye bedre respons i en sugemotor enn en turbomotor. Men generelt er jeg enig i at turbo hører med i WRC. :) Kjøreegenskap-respnons, tenkte jeg på... Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Er ikke overasket over at WRC kan bli NA jeg .. er mote nå .. er bare tyskere nå som lager turbo biler i dag.. japanerene som er kongene av turbo har jo tilsammen bare noen få turbo bilr igjen.. (og de eneste 6sylindret turbomotorene Nissan og toyta har igjen dør snart) kan bli spennende.. problemet er at .. fjerne turboen i WRC vil ikke spare penger.. det var koste penger.. NA tuning er dyrere enn Turbo... og så fort 1 av de da begyner å kaste inn litt mer penger enn de andre så vil restebn kaste inn mer .. og så er årsbudsjettene så høye at det blir 2 klasser i WRC slik som det er i F1 i dag ... (de rike (BMW, Ferrari. Renault, Toyota, Honda, Mercedes).. og de fattige(Minardi, Sauber, jordan, Red bull) verste er at det har allerede begynt å bli slik i topp i WRC.. med eks skoda og mitsubishi i bunn Turboen må forbli .. blir dyrere uten.. Du vet at mange av K-bilene i Japan har turbo? En liten en, men de fleste japsebiler har turbo. Hvilken Toyota har 6-sylindret turbomotor? Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Toyota supra? + en HAAAAUUUUG med toyota lastebiler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Er bare en 6sylindret Toyota Bensin motor med Turbo nå .. det er MarkII Blit de hadde mange .. nå er tilogmed Yaris turbo tatt ut av produksjon Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.