farlig Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Har fått en irriterende tikkelyd i varmeapparatet mitt. Lyden øker jo fortere vifta går. Noen som har noen tips eller erfaringer med å fjerne denne lyden? Håper noen kan hjelpe, før jeg blir gal! Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THO Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Har fått en irriterende tikkelyd i varmeapparatet mitt. Lyden øker jo fortere vifta går. Noen som har noen tips eller erfaringer med å fjerne denne lyden? Håper noen kan hjelpe, før jeg blir gal! Mvh Skru ut viftemotoren å se om det kan være noen fremedlegemer der som kan være årsaken. Å ta ut vifte motoren er en enkel jobb! Siter -90mod 745 ferdig bygget om til 965/V90 -86mod 745tic -99mod MB C180T Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet November 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Takk for tips! Er det noen som kan forklare meg hvordan jeg tar ut viftemotoren? Har tittet i hayes, men ble ikke noe særlig klokere... Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THO Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Takk for tips! Er det noen som kan forklare meg hvordan jeg tar ut viftemotoren? Har tittet i hayes, men ble ikke noe særlig klokere... Mvh Ta vekk dekselet under hanskerommet evnt.ta ut hanskerommet for enda bedre arbeidsplass.Da ser du at viftemotoren sitter på høyre side. Skru løs motorstyreenheten+braketen,så er det bare å løsne motoren 5-6skruer så er motoren klar til å tas ut. Siter -90mod 745 ferdig bygget om til 965/V90 -86mod 745tic -99mod MB C180T Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Roger Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Så dette er enklere enn i 240en der man må demontere nesten hele dashbordet. Og viften ryker jo som regel ofte på 240 sikkert fordi det er en dritt jobb og bytte den :ratatatat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet November 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Tusen takk! da skal jeg ut og ta meg en titt i morgen. Er viftemotoren den hvite "trommelen" som ligger på høye side da? Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg