Bofors Skrevet November 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 hälljö: 850 r inspirert Siter Bmw 320 d 99 Volvo 242 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Jeg synes USA-fronten til 740 er finere enn 240... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 hadde du addon kit før? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0nn Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 var vel addon på det lille bildet såfall.. men det der var rått ja, men viss du vil kvitte deg med den er det bare å sifra also, kjøper jeg :D Siter volvo 740 turbo med borbet 9*16, chippet,filter osv.. 200+ hk 3" JT ønskes kjøpt volvo 740TiC 87mod selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bofors Skrevet November 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 hadde det før ja.. det har jeg ikke lenger.. men det kan bestilles fra sverige, men nå er vel det også i glassfiber? det uorginale altså.. Siter Bmw 320 d 99 Volvo 242 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 må si jeg likte den bedre med fronten du hadde på d lille bildet...men smaken er jo som baken! :) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 er jo litt sånn halvsjeldent med hälljö styling i norge..jeg har hværtfall ikke sett en eneste med det..og her på forumet er det kun din vel som har det? og det gjør det jo litt tøft.. du har ikke tilfeligvis addon kittet liggendes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr666 Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 skal det ikke være parklysi det listene under lyktene og?? mener det var en her hjemme som hadde det... det var råe greier, med turbogrill m 1000 metre bak, parklys i begge usa lyktene, den lista under OG de helt ytterst som står sammen med blinklysa.. og så tåkelys. det var et gromt syn for en ekte rånersjel ;) Siter "kjør med vett, ligg bredt!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg