Impreza-kid Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Noen som vet om en billig M-Tech bakfanger til E-34 Touring? Er det samme fangeren på sedan som stv? Ønsker også feilkode-skjema til E-34. Har bestilt diagnose-utstyr.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 vanskelig å skaffe de delene der ----- har prøvd iherdig jeg å ... jeg skal ha bare listverket jeg ... rundt hele dvs lister og sideskjørt Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Noen som vet om en billig M-Tech bakfanger til E-34 Touring? Er det samme fangeren på sedan som stv? Ønsker også feilkode-skjema til E-34. Har bestilt diagnose-utstyr.... samme på sedan og touring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg