-zlurv- Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Litt vanskelig å lage topic navn.. men: er det mange som holder på og modifiserer den "eldre" (da mener jeg sånn ca 80-89 modeller) sunnyer?? lurer på og kjøpe meg en prosjekt bil til neste år, og da skal jeg enten ha en sånn, eller en cherry. :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 er vell noen, for tipps prøv http://www.google.com og skriv f.eks. nissan sunny 1989 styling, eller mod, eller tuning. etc. da finner du ofte endel. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 har modda min egen bil flere ganger, men er mest for å finne ut åssn felger å sånn som kunne passa o.s.v. fant noen i photoshop forumet... http://www.bilforumet.net/search.php?searchid=409146 Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Med modifiserer tror jeg du mener styler/trimmer. Er noen som driver med det, faktisk. :) Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 shit, har av en eller annen grunn fått for meg at denne tråden låg under photoshop forumet :/ men ja, er vel en del som gjør nettopp d ja! styler/tuner bilen drunk Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 men ja, er vel en del som gjør nettopp d ja! styler/tuner bilen drunk Sjuke folk. :hammer Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Sjuke folk. :hammer ja jaggu!! er godt ikke vi er sånn da :D:D:D Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 hehe, sikkert fordi jeg bruker ordet modder, og jeg henger for det meste på photoshop forumet! ;) hehe men jeg lurer på en ting: har sunny, og cherry gti-t samme motor festene, eller må jeg kappe og herje? :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Tar du utgangspunkt i en Sunny med E-motor, så er festene like som på en Cherry GTT. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet November 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 okey da! :) er det av den eldre typen? Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Det finnes mange eldre generasjoner av Sunny. Men hvis du tenker på en N13, fra ca. 1987 - 1991, så ser den ca. sånn ut: Den kom med motorer som f.eks. E16S, GA16DS eller CA16DE. Hvis du skal putte en N12 Cherry GTT motor (E15ET) i en N13 Sunny, så anbefaler jeg at Sunny'n originalt har E16i motor. Dette fordi at motorfestene er like på E-motorene og at du slipper å skaffe bensinpumpe og kanskje tank, fordi E16i har elektrisk pumpe i tanken, noe som GTT'n også har. Modeller med E16S motor f.eks. mangler dette. Finnes en del info om denne konversjonen på forumet her. Bruk søk-funksjon. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 må kjøpe gti og sette CA18DET i den :) Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet November 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 ja, det er nok N13 jeg tenker på ja! =) liker den typen skjønner du! =) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet November 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Men hvordan ser jeg at det er en E-motor i den? Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Om du ikke ser det med egne øyne kan det leses av chassis nummeret. E13S/E15S/E16S ser ca. sånn ut: E16i ser ut som en E16S, bare at den har noen injection-greier, en slags boks rundt luftfilterboksen. GA15/GA16DS ser ca. sånn ut: GA16DE: CA16DE/CA18DE: Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg