xanakor Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 da har far gått til innkjøp av bil til meg... valget hans falt på en volvo 240 1979 modell. beige med endel svenskchrom på. har ikke bilder av den ennå pga at d er fortsatt en uke til den blir hentet. så da lurer jeg på hva dere vil anbefale meg å gjrøe med den. alt som er billig å tøft er til hjelp. motoren er en b21 tror jeg. med doble zodiac forgassere? er usikker. er en 240 dl. alle tips mottas med takk! mvh stian Siter VW GOLF 1.8 gl 1989 (x)volvo 244dl 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo145 Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Gratulerer med ny bil :) 79 modellen liker jeg godt fordi den har den gamle fronten og den nye ræva. Og det gamle fine dashbordet. Sett en turteller inn i det (ikke bytt hele dash bordet ;) ) kansje du kunne satt på de litt bredere baklyktene som på den tiden bare var orginalt på gle/t . Jeg ville vel prøvd å satt på amerikanske lyktene også eller de rektangulære gle lyktene. Jeg har aldri hørt om zodiac forgasser håper du kan legge inn bilde av de etterhvert. Lykke til med bilen. Siter -86 740 TIC stv. -08 Ford S-Max Individual+20" -95 Renault Laguna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 hvor ble det av bildene? ;) Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Mim felger med kant tror jeg kan være skikkelig bra på 240'n din fatality Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg