Mr. Aerodeck Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Joda. Senk så mye du vil du. Personlig ville jeg vel ikke senket den, men det er opp til deg selv. Akkuratt hvor mye senkinga innvirker på cambervinkelen aner jeg ikke. Vet heller ikke hvor mye du må senke den før det begynner å bli rare cambervinkler på den Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet November 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Joda. Senk så mye du vil du. Personlig ville jeg vel ikke senket den, men det er opp til deg selv. Akkuratt hvor mye senkinga innvirker på cambervinkelen aner jeg ikke. Vet heller ikke hvor mye du må senke den før det begynner å bli rare cambervinkler på den tenkte 40/60 eller 60/60 hvordan tror du det blir ? Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet November 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 neon som veit hvordan camber vinkelen blir ved 40/60 eller 60/60 senking ? Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 ingen som veit ? Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg