Glenn` Skrevet November 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Jeg har hvite skiver i hanskerommet mitt. Passer godt på 740'n. Eneste som er at turtallet bare går til 6000. Fikk disse laget til diesel motoren min.Men den byttet jeg ut. Tror ikke jeg kommer til og sette det over heller. hvor store er måla på di da?er vell samme på alle som bensin? Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIversen Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 hvor store er måla på di da?er vell samme på alle som bensin? Ja alt er likt som på bensin bare at turtelleren går til 6000.. Er ikke sikker på måla jeg. Han som lagde dem til meg lånte hele speedoen min mens han fiksa det :) Siter - Volvo 740 TIC, 87 mod. - Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet November 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Ja alt er likt som på bensin bare at turtelleren går til 6000.. Er ikke sikker på måla jeg. Han som lagde dem til meg lånte hele speedoen min mens han fiksa det :) oki.får plukke ut min også i helga å få fixet det da...er vell best å bruke fotopapir når man skriver ut di skivene.har sett vanlige papirskiver som har krøllet seg etter fukt Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIversen Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 oki.får plukke ut min også i helga å få fixet det da...er vell best å bruke fotopapir når man skriver ut di skivene.har sett vanlige papirskiver som har krøllet seg etter fukt Mulig det er best. De jeg har er faktisk laminert eller noe. ganske tjukke saker. Men vil anbefale så tykt som mulig ettersom det kan bli kondens i disse også :) Siter - Volvo 740 TIC, 87 mod. - Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Noen som har bilder av desse montert på bilen...? Er litt i tvil om eg vil ha dei, hadde vore fint om noken kunne skaffe nokre bilder med dei ferdig montert... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet November 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 har fått fixet tallskiver nå å moddet litt på de.skal hjem imorgen å sette i.tar bilder da :) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet November 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 arg...klarte å få skivene for små å fucket opp turbomåleren når jeg skulle plukke av nåla Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIversen Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 arg...klarte å få skivene for små å fucket opp turbomåleren når jeg skulle plukke av nåla Et lite tips som kan funke er og skjære hele skiva på langs og brette den for og ta den på. Pleier og funke bra. Men kun der hvor det er litt fuck og komme til og ta av målerene. Siter - Volvo 740 TIC, 87 mod. - Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg