tobbern Skrevet April 18, 2003 Rapporter Share Skrevet April 18, 2003 noen som har ett par corrado lykter til salgs? pris? -tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirn Skrevet April 20, 2003 Rapporter Share Skrevet April 20, 2003 Har et par liggende å slenge, gi bud! Evt bytte i noe morsomt! Siter VW og Dodge, en tynn röd linje :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet April 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2003 må nesten vite en ca. pris har ikke all verden og rutte med :( ... skal bare slenge ut ett tilbud...500kr..ikke le hvis det er for lite vet jo ikke hvor mye de går for.. er de i god stand?(sprekker..osv?) -tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirn Skrevet April 20, 2003 Rapporter Share Skrevet April 20, 2003 De er helt greie uten sprekker og denslags. hva med 1200 for begge ? Siter VW og Dodge, en tynn röd linje :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet April 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 hva med 800kr for begge? hvor i landet bor du? -tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirn Skrevet April 22, 2003 Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 En høvding så er vi overens, holder til i Tønsberg. Siter VW og Dodge, en tynn röd linje :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 VS&T ! vestfold tuning og styling? stemmer det? åssen er utvalget dere har til golf 2? mye pes og bygge om til corrado frontseksjon på golf 2? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirn Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Ehe.. hvorfor vil du bygge om en golf til corrado front... på den andre side, det er ikke noe jeg trenger å bry meg om... :) Men uansett, det vil nok være forent med en god del jobb ja. Jeg driver VS&T ja. Vi har MYE biter til Golf! Siter VW og Dodge, en tynn röd linje :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Originally posted by VS&T Ehe.. hvorfor vil du bygge om en golf til corrado front... på den andre side, det er ikke noe jeg trenger å bry meg om... :) fordi det er fett... :rolleyes: :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirn Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 hehe.. ok.. om du sier det så er det vel det... :) :) :) Siter VW og Dodge, en tynn röd linje :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 hehe..kan blir rått med corrado forntsekjson på golf og corrado skjermer forran! har sett det og det er sweeeet ;) får ta en tur innom sjappa deres en dag! :D sjekke litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg