XTwisted Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Noen som har lyst til å modde en 1985 Galant turbo i Stcc/ralli art stil Har et prosjekt på gang så jeg trenger noen ideer!!! Siter Eat Sleep Drift! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Noen som har lyst til å modde en 1985 Galant turbo i Stcc/ralli art stilHar et prosjekt på gang så jeg trenger noen ideer!!! Da er det kanskje lurt å slenge opp noen være bilder;) Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Bilde er vi glade i på forumet. Så er det store spm. Hvor mye har du tenkte å legge i av penger. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigheri Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Kan legge ut noen jeg har av den....beklager dårlig oppløsning.... Siter 1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red. 1998 Ford Mustang 3,8V6 1995 Chevrolet Astro EXT AWD 2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Her er det bare å ribbe bilen. Få satt inn andre stoler og 4/6 punkt. Få noen til å sveise et bur. Stabstag forann og bak samt et bra understell(vis du får det til den bilen). Lettefelger og noen semisliks dekker. Sikkert andre her som har noen tips. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 http://www.google.com, søk etter stcc så får du nok innspill tenker jeg senk senk senk og senk bredde og bredde og masse krefter Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigheri Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Ingen som har lyst til å prøve? Ønskene hannes er: -STCC / RALLYART stil -Senking -Hvite Compomotive felger +++ Siter 1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red. 1998 Ford Mustang 3,8V6 1995 Chevrolet Astro EXT AWD 2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Kan prøve.. Men lover ikke noe.. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 sånn... har ærlig talt null ideer når det gjelder den bilen.. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 laget en kjapp en dette ville nå jeg gjort var det min bil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XTwisted Skrevet November 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Jau no har eg fått bilda me orntli opløsning Noen som må ha ideer. Ralliart stil/ bane bil stil Hvite compotive felger..sota ruter..senket..carbon..klistermerker(ralliart) scoop/Takscoop..spoiler... kan lage med downforce bak og splitters foran(Pikes peak rally)stil Need ideas....:-D http://i31.photobucket.com/albums/c391/Xtwisted/DSC00814.jpg http://i31.photobucket.com/albums/c391/Xtwisted/DSC00814.jpg Siter Eat Sleep Drift! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XTwisted Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Er det ingen som har noen ideer???? Kom igjen da!!!!!!!!!!!! Ralliart stil/ bane bil stil Hvite compotive felger..sota ruter..senket..carbon..klistermerker(ralliart) scoop/Takscoop..spoiler... kan lage med downforce bak og splitters foran(Pikes peak rally)stil Need ideas....:-D Siter Eat Sleep Drift! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 bilen din suger. kjøp deg noe som går an å gjøre noe med finnes det noen sjapper i verden som selger styling til den bilen der ?? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Ralliart har vel styling til den om jeg ikke tar veldig feil.. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 bilen din suger. kjøp deg noe som går an å gjøre noe med Altså mener du han skal bli med i Golf 2-klanen hvor alle biler er like? Xtwisted, meld deg inn i Mitsubishi Klubben ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg