BMW 325i Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 den grønne boksen er glødetrådvakt ja. den rosa ledningen tror jeg skal på motorlampa i spidometerhuset. (men tror ikke den har noe med at du ikke får gnist å gjøre) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m@ts Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 hvordan ser innsprøtyningsrelèt ut da? er det noen av disse? mats Siter Volvo 940 Lt 96 mod Opel Ascona b 77mod Volvo 240 87mod VW Caddy 86mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 V8 POWER Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 selv om du måler spenning på coilen er det ikke sikkert den får spenning når motoren går rundt. mål spenningen på coilen mens en prøver å starte. de 3 ledningene på øverste bildet... lambda? bensinpumperelèet sitter ikke i din bil fra før hvis det har vært k motor.. Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 325i Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 hvordan ser innsprøtyningsrelèt ut da? er det noen av disse? mats det er enten det gule eller det svarte på det første bilde... skal sitte i en sokel som henger ved rattstammen en sted... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m@ts Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 selv om du måler spenning på coilen er det ikke sikkert den får spenning når motoren går rundt. mål spenningen på coilen mens en prøver å starte. de 3 ledningene på øverste bildet... lambda? bensinpumperelèet sitter ikke i din bil fra før hvis det har vært k motor.. Jeg har skjønt at det ikke sitter i bilen som det har vært k motor i men det skal jo sitte i dele bilen som motoren kommer fra da og det er fra dele bilen bildene er tatt fra. Både det gule å det svarte sitter i bilen med k motor fra før av så jeg tror ikke det er noen av dem egentlig. Det er også strøm på coilen når motoren går runr også så nå tror jeg at jeg gir opp.. Takk for al hjelpen dere stiller opp med Mvh Mats Siter Volvo 940 Lt 96 mod Opel Ascona b 77mod Volvo 240 87mod VW Caddy 86mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 325i Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 hmmm... hører du bensinpumpa går når du vrir om tenninga a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m@ts Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 ja men jeg har lagt opp bare en midlertidig strøm ledning. det blir ikke noe liv i pumpa viss jeg kobler den opp på den ledningen som ligger der orginalt. :( Siter Volvo 940 Lt 96 mod Opel Ascona b 77mod Volvo 240 87mod VW Caddy 86mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 325i Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 da er det sansynligvis innsprøtyningsrelèt du mangler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 relee til venstre, det svarte ligner veldig på et innspruts relee Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 V8 POWER Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 bensinpumperelèet på 940 er i allefall hvitt og har 6 tilkoblinger. siden det er hallgiver i fordelern er du jo avhengig av at denne er i orden. coilen gir jo ut gnist hver gang den får en puls på -, i tillegg til at den skal ha 12v på + konstant. da induserer den en spenningspuls.. Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 det releet er kvit med 6 poler på, som 240 V8 POWER skriver:) Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg