Marius Skrevet Mai 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2002 Skal nå selge bilen min som er stort sett blitt brukt til og fra Gardermoen. Bilen er pent brukt og fått mye styr og stell. Har forøvrig S4 front fanger og krom speil. Effektnalegg fra Simons. 8 hjul følger med hvor av 4 på 15" orginale Audi felger. Bilen ble kjøpt på Møller Skøyen og har service hefte. Bilen er også nylig EU godkjent. Utsalgspris er 120.000kr jeg kan kontaktes pr mail: marius@bilforumet.net eller på tlfn 928 99 283 Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 15, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2002 bilder Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 15, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2002 mere bilder Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaols Skrevet August 21, 2002 Rapporter Share Skrevet August 21, 2002 hehe.. drev å søkte litt i gamle poster og fant denne... Du var på BMW-treff på frognerseteren med denne du... Parkerte litt nedi gata? Hva jeg husker.... Siter Jokke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet August 21, 2002 Rapporter Share Skrevet August 21, 2002 jæævla svære hjulkapsler da.. ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaols Skrevet August 21, 2002 Rapporter Share Skrevet August 21, 2002 hehe.. akkurat det stusset jeg litt på også? Er det tøft eller teit liksom.... Siter Jokke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet August 21, 2002 Rapporter Share Skrevet August 21, 2002 Det er tøft med photoshop-felger.. ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaols Skrevet August 21, 2002 Rapporter Share Skrevet August 21, 2002 enig... Hvor får man kjøpt de:D :rolleyes: Siter Jokke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet August 21, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2002 Originally posted by joaols hehe.. drev å søkte litt i gamle poster og fant denne... Du var på BMW-treff på frognerseteren med denne du... Parkerte litt nedi gata? Hva jeg husker.... Hei du! Stemmer akuratt det... hehe du kjente den igjen ja? Photoshop er en god ting :) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet August 25, 2002 Rapporter Share Skrevet August 25, 2002 Hehe.. får kjøpt mye tøft på photoshop :) Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet August 25, 2002 Rapporter Share Skrevet August 25, 2002 Originally posted by Mort Hehe.. får kjøpt mye tøft på photoshop :) hadde bilen sett slik ut hadde nok Marius ikke solgt den :) Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg