antheus Skrevet April 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 Oki. greit. du er 1 år eldre en meg. Jeg blir 28 i år :( Faen det suger og bli gammel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet April 22, 2003 Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 Originally posted by antheus Oki. greit. du er 1 år eldre en meg. Jeg blir 28 i år :( Faen det suger og bli gammel. Hehehe......like barnslig for det da!! :D :D :D :D :D Bare spør nitewlkr,Kewlar,Silverboy osv........ Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet April 22, 2003 Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 Originally posted by Audi quattro turbo Hehehe......like barnslig for det da!! :D :D :D :D :D Bare spør nitewlkr,Kewlar,Silverboy osv........ Kjenner noen andre sider jeg da:D men jeg lover å ikke si det til noen. Upps.:) Gammal blir vi heldigvis alle sammen. Fyller 30 i år og stikker for anledningen til Italia. Slipper å få pepper fra alle jeg kjenner da. Håper jeg. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg