antheus Skrevet April 16, 2003 Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 Til alle som bor i Ålesund eller kommer derifra. Hadde det vert morro og fikse et lite treff/møte/lygekveld for de som er på Bilforumet.net? I likhet med mange som er utflyttet skal jeg besøke Ålebyen i 17 mai helgen. Og hva er da bedre og treffe gamle og nye bekjentskaper for litt kruuuuuusing og røling? Hadde vert fint med litt inputt på dato og tid. Tidlig på kvelden den 16 mai? (eller er alle full da?) Kvelden den 17 mai? (eller er alle i familie tragedie da?) Hva med sted? "stuen"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet April 16, 2003 Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 Et hett tips er Shell i Vegsund. Eller statoil på moa. Der er det alltid en del lokale rånera som henge. Skansekaia har tapt seg, var mye mer bila der før. Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet April 16, 2003 Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 shell i vegsund er bra vettu:D men natt til 17 er vell alle folk dritings:D Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet April 16, 2003 Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 ka kommer du fra ålesund? Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharpie Skrevet April 16, 2003 Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 shell vegsund høres fint ut... litt plass også der. utpå dagen/kveld 17.mai høres fint ut, da stiller jeg en mann vertfall, selv om gti'en blei trekkspel i helga :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet April 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2003 Tenkte og skille oss litt bort fra De klassiske rånetreffene :D Skal jo liksom hovedsaklig bli for de som henger her på bilforumet. men det blir jo mere morro jo flere som kommer da. Det som hadde vert kult er og treffes på Shell, så kjøre hele gjengen ut i byen og parkere på skansekaia. Holkestadracing: regner det var meg du spurte om jeg kommer fra Ålebyen, og ja. Er en gammel shell råner. Og med gammel mener jeg GAMMEL :D Startet og henge rundt der for 10 år siden. Men så flyttet jeg til Ålesund sentrum for 5-6 år siden og da ble det en omvei og kjøre inn dit. Har nå bodd i Oslo i nesten 2 år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet April 18, 2003 Rapporter Share Skrevet April 18, 2003 Hvis du brukte å råne her for ca 10 år siden. Kan det jo vær at du har sett et par Ford Taunuser med rødt plysj interiør, blodsenka foran og blodheva bak som drev å ragga rundt konstant hele tiden. Da har du i så fall sett slekta mi:D Jeg gikk desverre fortsatt i sparkebukser på den tiden;) Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet April 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2003 En av de var en Taunus GXL coupe, sort matt? Eieren hadde halvlangt lyst hår? Husker ikke hva han het, men han bodde i Fremmerholen, ca 2-300 meter etter Ålesund auto Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet April 18, 2003 Rapporter Share Skrevet April 18, 2003 hmm...... hadde onkelen din thugsta taunus som var svartmatt da?! Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet April 18, 2003 Rapporter Share Skrevet April 18, 2003 Bodde rett oppafor esso ved rødset barneskole, husker ikke hvilken farge bilen var men tror den var rød. Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet April 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2003 Da er det feil person. Dere må huske at det er lenge siden og jeg begjynner og bli gammel :D Er det bare oss få som har postet er som vil bli med? Kom an da guta :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet April 20, 2003 Rapporter Share Skrevet April 20, 2003 Onklene mine å begynner å bli gamle;) Men det er ikke så mange fra Ålesund på dette forumet. Audi Quattro Turbo er vel herfra, jan, christian, Holkestadracing og jeg som jeg vet om. Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet April 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2003 Da er det vel en kjempe ide at dere sprer ordet :D Auditurboquatro er vel like gammel som meg tenker jeg. "gammel gris" begge to :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet April 20, 2003 Rapporter Share Skrevet April 20, 2003 Blir aldri for gammel til å råne rundt med fjortisser i baksetet:D Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Originally posted by antheus Da er det vel en kjempe ide at dere sprer ordet :D Auditurboquatro er vel like gammel som meg tenker jeg. "gammel gris" begge to :D Pøh.....er nok litt eldre enn deg ja. Har faktisk bursdag på 17. mai....hehehe!! Blir 29 år.....huff Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg