zero Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 skuffer meg litt hvor lite styling man får til en a6.. er liksom ett par kjipe fronter og en finge på 1cm. men ja, den er vel penest som den er. Siter Audi A4 - 2.0 TDI B8 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Om jeg henter den A6'n så har jeg en genial volvo 245 til overs :volvsmile mener du at du skal selge ? men vær så sjukt grei å hold den clean, senk 18/19 felger med litt kant skal det vel være mulig å få plass til ? yummy vis du skal selge : hvor faen er sandnessjøen ? Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zero Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Sandnessjøen er langt faen i nord... ved brønnøysund, noen mil sør for Mo i Rana. Så det er nok et stykke unna drammen ja.. Ser ut som bilen blir uten decaler ja, når jeg får slike tilbakemeldinger på tråden.. hehe. (forutsatt at jeg får bilen) Siter Audi A4 - 2.0 TDI B8 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Ser ut som bilen blir uten decaler ja, når jeg får slike tilbakemeldinger på tråden.. hehe. (forutsatt at jeg får bilen) Bra det da... må bare si igjen at den fargen fortsatt er driiit deilig :pimp Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Fet bil :) Ikke ha decaler på.. Om du skal ha decaler burde du ha noe memingsfullt, og ikke bare reklamasjon for et høytalermerke eller noe slikt.. Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg