stianvw Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Hei. Er det noen her som vet hvor jeg finner mottakeren til sentrallåsen i min passat 2001 modell? Takk, på forhånd! Hilsen Stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V6 tdi Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Hei Jag tror att den ligger i golvet framfor förerstolen.(det gjorde den på min -99) Ta bordt plastdekslet som er ved spaken till pansrett,skru bort stödet som er for foten ved pedalstellet.Löft siden opp plasten som ligger ved dörstokken rett opp,ikke bryt den inni mot cupeen da kan den sprikke. Nå kan du löfte på matta.Se etter om du har feil på kabelnettet,det er som oftes det som er feil.Da må du sprette opp hockeytapen som ligger rundt kabelstammen.I forgreningen mot den svarte boksen kan det finnes to brudd, og en i den grövre stammen som ligger ved dör hålet.Den som ligger ved inngangen till dören har en skjöt som er hoved ström til sentrallåset.(Som alle fire dörrene får ström fra) Det er gjort på en halvtimme å fikse. Lykke til. birthday Siter V6 tdi 4M Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg