Blend_2097 Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Pappa har mulighet for å kjøpe en slik en, men ikke diskutert pris enda. Dette er det jeg vet om bilen: -1992 mod -Ombygget av firma etter gammlemotor skar seg. Den motoren som står i nå er fra 97 el 98, og er med papirer. Dokumentert km stand 19500, dette gjelder også automatkassen som står i bilen nå. -Venstre dør er ny, og ikke lakket -Frontfanger er ny og ikke lakket -Som ny innvendig, eid av eldre ektepar siste 9år, alle servicer overholdt på forje motor. Bilens km stand 180 000 -Absolut alt av utstyr, og alt el. Bilen skal vist gå ganske så billig, men hva er no det? Skal i samtale med eieren når de kommer hjem om 1 uke, men vil vite hva jeg/pappa kan forvente. Aner lite om Honda Accord, men vet at en slik ombygging er høyt på ønskelisten blandt Accord-eiere. Svar gjerne med hva som burde sjekkes på bilen også, dersom de har masser av "barnesykdommer". Mvh Simon Siter Da var vi igang:) 2*Kicker S15L7"+KX2500.1 på 2680wrms=? Time will tell;) Prosjekttråd: http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=961564#post961564 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai_G Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Er det 185hk VTEC motorn som sitter i, eller 150hk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Har selv en 90 model (90-93 er så å si samme bil)... Om det er 185 vtec motoren, så har du en sjelden bil.. med tanke på biltype og motor!!! kjøp !!!!! kiddie d du kan sjekke er vel foringer, rust i hjulbuer/kanaler + overflaterust.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blend_2097 Skrevet Oktober 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Er det ulike typer av denne motoren da? Skulle vist gå som et lyn sa han til pappa. Men hva kan jeg forvente i pris da? Er ikke alufelger med. Dette er ikke prioritert av eierene, men sommer og vinterdekk, begge nye:) Er ikke noe rust på bilen i det hele tatt. Har stått i garasje, og er jevnlig lakk og understellsbehandlet. Alt gjort på godkjent verksted:) Grunnen til at han byttet dør var at hen glapp døren på senteret, og bulket den da den traff handlevognstativet. Verkstedet mente det var best med ny dør(late jæ...), så da ble det ny dør. Men mens den sto der, kjøpte de seg en ny bil, og vil derfor kvitte seg med denne rimelig sa han:) Takker for info 4 now. Mvh Simon Siter Da var vi igang:) 2*Kicker S15L7"+KX2500.1 på 2680wrms=? Time will tell;) Prosjekttråd: http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=961564#post961564 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai_G Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Du får håpe på at det er 185hk`n da, for den er ganske sprek! Pris vet jeg ikke, men det teller jo bra at bilen er rustfri syns jeg da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Pris for ett strøkent 92 eksemplar uten rust med VANLIG 2.2 liter trur jeg ligger på rundt 50000 kroner.. så kan du jo plusse på derifra... Er ikke helt sikker på detta, men mener å ha sett an en del går for rundt dt... :) HUSK! Begynn å by lavt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg