honnings88 Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Hei, er som sagt i gang med bygging av bilstereo. Og har funnet ut at jeg skal dempe dørene og bagasjerommet. Hva slags dempemasse burde jeg bruke ? Og hvor får jeg kjøpt dette, gjerne fra butikk i oslo eller nettbutikk. Gi gjerne noen prisekempler. Hva er best av spray og matter ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Hei, er som sagt i gang med bygging av bilstereo. Og har funnet ut at jeg skal dempe dørene og bagasjerommet. Hva slags dempemasse burde jeg bruke ? Og hvor får jeg kjøpt dette, gjerne fra butikk i oslo eller nettbutikk. Gi gjerne noen prisekempler. Hva er best av spray og matter ? Ta kontakt med Anders på http://www.autod.no , han har inne meget gode produkter til meget gode priser. Og en usedvanlig god service :) Han er også å finn på dette å andre forum. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Hei, er som sagt i gang med bygging av bilstereo. Og har funnet ut at jeg skal dempe dørene og bagasjerommet. Hva slags dempemasse burde jeg bruke ? Og hvor får jeg kjøpt dette, gjerne fra butikk i oslo eller nettbutikk. Gi gjerne noen prisekempler. Hva er best av spray og matter ? Jeg synes matter er best, men smak og behag vil jeg tro.. En rull med Brown Bread 0,6x10 meter koster ca 2000kr Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Hvis jeg virkelig skal lage "døde" dører, hvor mye BB vil det gå per dør? Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Hvis jeg virkelig skal lage "døde" dører, hvor mye BB vil det gå per dør? ville hatt 4 lag, to ytterst i døra og to på den innerste delen, burde holde i massevis.... Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg