krusty Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Noen her som kan forklare meg hvordan jeg får av dørsidene på en Audi Coupe B3 uten å rive i filler alt av originale fester? Skulle gjerne hatt en forklaring på hvordan jeg får løsnet lokket til askebegeret og dekselet rundt vdo-målerne også. Må jeg bare skru løs alt fra girstang og fremover? Finner sikkert ut dette ved å kåle litt men det gidder jeg rett og slett ikke alacocaina Siter 1991 peugeot mi16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Lokket til askebegeret tar du vekk ved å løfte ut askebegeret og løsne de tre mutrene som er under der. Så er det en mutter mellom håndbrekket og giret som må løsnes. Da skal det bare være å trekke dekselet rett opp. For å få av dørtrekkene må du ta av håndtakene og åpningshåndtakene ved å løsne på skruene de er festet med. I tillegg er det noen skruer på siden av døren, der dørlåsen er. Når du har løsnet alle disse skal det bare være å løfte trekket rett opp. Når det gjelder ekstrainsturmenetne er jeg ikke sikker, men du kan jo prøve å ta vekk dekselet foran og se om det er noen skruehull bak der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg