Kebab gud Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Jeg har en overaktiv fantasi.. jeg finner på mye morro.. som aldri blir virkeliglighet.. men denne gangen! ja dennegangen.... er det helt likt.. men før jeg fortsetter vil jeg ta litt historie på 1930tallet var det faktisk 3 GP (Grand Prix) baner i Norge.. disse het: Lake Mjøsa (1932-34 10km), Lake Bogstad (1935 3km) og Lake Gjersjøen (1936 5km) Slik så det ut på den tiden... (vill legge til at tegningen er fra 1934 .. men ikke fra mjøsa.. ) det ble altså kjørt løp i norge i verdens største racingserie i førkrigstiden.. og det fikk meg til å tenke .. hva om vi lager en slik serie i norge (nei la oss si skandinavia) i dag! selvsagt snakker jeg ikke om dagens utgave av de bilene.. HA! .. (F1 bile rpå Is liksom :P) snakker om GT biler.. GT biler med "rallypigg" .. hadde ikke det vert noe! PS: normannen Eugen Bjørnstad vant med en alfa romeo monza i norge i 1936.. ellers var det en svenske som hette Per Victor Widengren som vant i norge (også en alfa romeo monza) Bjørnstad døde i 93.. Widengren vet jeg ikke dødsdatoen til.. kan være i live.. neppe Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg