Roger Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Heisann. Lite meldinger her inne. Tenkte jeg kunne sende en. Har en merce 82 280 se som jeg cruiser rundt i. Kunne tenke meg å dele erfaringer med noen andre som har en s klasse fra 1980-90. Finnes det noen der ute???:op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rmodalen Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Har bare 1968 mod. mercedes 280 rekke Siter Volvo 240 turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kompressor Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Heisann. Lite meldinger her inne. Tenkte jeg kunne sende en. Har en merce 82 280 se som jeg cruiser rundt i. Kunne tenke meg å dele erfaringer med noen andre som har en s klasse fra 1980-90. Finnes det noen der ute???:op Og jeg disponerer bare av og til min fars 2008 modell (nyhentet for to uker siden) S 320 cdi L 4matic (V221). Rett og slett en fantastisk bil. Etter å ha kjørt en slik bil langt så blir liksom alt annet "bare dritt" når du kjører de etter å ha kjørt en slik bil. Mangler bare V8 eller V12 i denne. Likevel er det veldig bra trekkraft og man hører ikke motoren annet enn ved maks pådrag. Og 6'er lyd er ikke ille. Men derimot kjenner jeg en som hadde en 500 SEL 1984 modell for noen år siden. Veldig staselig bil det også. V8 er jo noe eget! Jeg kunne tenke meg enten en W221 eller en Jaguar XJR (med kompressor mmmm!!) ved neste bilbytte, kanskje uten å selge Minien? Siter Mini Cooper S (170hk) - 2005 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg