BjørneMann Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Har akkurat skaffet meg en nissan 200sx s13 90 model, Men pakningen mellom manifoil og turbo er gåen og må skiftes, noen som har gjort dette før og vet om det er mye stress? hørte at jeg må av med manifoilen og dermed skifte pakningene på denne også. Noen som vet hvor slike pakninger kan skaffes i Bergens området??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Hei du, jeg har byttet dette før. Hvis du ikke har peil på bil vil jeg anbefale deg å ikke begynne med dette selv. Sinnsykt trangt og tar lang tid. Og du må ha ut hele manifold/ turbo for å kunne ta dette fra hverandre. Pakningen kjøper du på nissan, koster noen få hundrelapper. Uansett lykke til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørneMann Skrevet April 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Har me meg endel kamerater som har peiling så det skal nok gå bra, byttet du pakningen mellom manifoil og blokka og? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet April 15, 2003 Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 Originally posted by BjørneMann Har me meg endel kamerater som har peiling så det skal nok gå bra, byttet du pakningen mellom manifoil og blokka og? En gang gjorde jeg det, og en annen gang gjorde jeg ikke. Det gikk bra. Bare passe på at de ikke er skada på noen måte. Den gangen jeg brukte de gamle var fordi vi ikke hadde nye, dessuten satt pakningene fast på toppen og da gadd jeg ikke rive dem av. Bare pussa lett over på manifolden med snadpapir og skrudde sammen, bilen er tett den dag idag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørneMann Skrevet April 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 Ok høres bra ut, fikk tak i pakninger i dag fra Nissan Autocenter i bergen, skal få me meg en kamerat å se om ikke vi klarer å få skiftet pakning idag, blir gøy å få opp litt ladetrykk å se hva bilen er god for :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg