Gå til innhold

Kassestørrelse

Ranger emnet

Maskin Tveito

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en uerfaren kassebygger og trenger litt hjelp her. Jeg hadde en Sony X-plod i min Nissan Primera kombi tidligere, men så bytta jeg inn den og la 400 i mellom for en Dynabel DY9412 12". Kassa til exploden hadde jeg tegninger på, så den va grei nok. Men denne basser'n har jeg ikke det. Noen som kan drive litt research for meg her og hjelpe meg med bredde, lengde høyde og dybde...? Da hadde jeg vært evig takknemlig! :wave

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er en uerfaren kassebygger og trenger litt hjelp her. Jeg hadde en Sony X-plod i min Nissan Primera kombi tidligere, men så bytta jeg inn den og la 400 i mellom for en Dynabel DY9412 12". Kassa til exploden hadde jeg tegninger på, så den va grei nok. Men denne basser'n har jeg ikke det. Noen som kan drive litt research for meg her og hjelpe meg med bredde, lengde høyde og dybde...? Da hadde jeg vært evig takknemlig! :wave

25-30 liters lukket kasse... hadde du sett litt før du lagde en ny post så er det en som har spørt om så å si det samma..

Nå:Bmw E46

(x)Sabb 9-3

(x)Audi A4

(x)Mercedes 190E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står anbefalt 20 liter i lukka kasse på dynabels hjemmeside. Hva med forsterker? jeg har en Kenwood KAC-PS650D. den yter maks 1200 w og jeg har foreløpig satt dynabel bassern i den gamle kassa til X-ploden, men slaglengda er ikke så mye på bassern som den tåler. slår vel 11-12 mm, mens den skal tåle 22mm. hadde kondensator vært noe her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider