Kaksa Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 I dag på stod eg på statoil ei lita stund (usikker på kar lang tid, men ca 1 time). Eg hadde då glømt tenninga, og batteriet var flatt. Måtte så skubbe igang bilen. Men når eg hadde skubba den igang, lyste det ei lampe som indikerte feil i el-anlegget. Eg kjørte då ei lita stund, og den slutta å lyse. Men når eg slakka ned på under 1500rpm, så blinker denne lampa. Nokon som har peiling på kva som er gale? Er det lav spenning på batteriet, eller er det noko gale med f.eks dynamoen? Kan det kanskje hjelpe å lade batteriet før eg kjører litt. Men eg kjørte kanskje 5 mil seinere på kvelden igår, uten at blinkinga på lavt turtall forsvant. :( Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 lad opp batteriet en natt så får du prøve igjen. er ingen teknikker, men er det jeg ville forsøkt først. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg