Channah Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Driver ute å skal koble på en ledning fra hjernen til speedometer mitt nå. En som er lilla og hvit. Hvor skal den på? Noen sier at den skal kobles inn på signalledningen til speedometeret, den som går på føleren på bakakslingen, men jeg har snakket med en annen som sier at den kan kobles inn på den dobbelt stikkeren som har en blank gummihylse rundt seg. Noen som vet hva som er riktig? Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carpo Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Driver ute å skal koble på en ledning fra hjernen til speedometer mitt nå. En som er lilla og hvit. Hvor skal den på? Noen sier at den skal kobles inn på signalledningen til speedometeret, den som går på føleren på bakakslingen, men jeg har snakket med en annen som sier at den kan kobles inn på den dobbelt stikkeren som har en blank gummihylse rundt seg. Noen som vet hva som er riktig? Hallo folkens! Har dere ikke peil eller? Den skal jo selvfølgelig inn på dobbeltstikkeren! ;) Siter Carpo Volvo 240 classic 1992 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Hallo folkens! Har dere ikke peil eller? Den skal jo selvfølgelig inn på dobbeltstikkeren! ;) :wonder ja litt pussig dette her, vanligvis så hiver jo gutta seg over alle trådene til Channah. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Til opplysning blir tråder med så lite kreativ topic som denne stadig vekk slettet! Skal gjøre et unntak denne gang, men husk at jo bedre topic på tråden din, jo mer sjans er det for at du får den rette hjelpen! :thanks Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet Oktober 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Hallo folkens! Har dere ikke peil eller? Den skal jo selvfølgelig inn på dobbeltstikkeren! ;) takk takk. =) fungerte utmerket. nå sluttet den å gå høyt på tomgang også. :) Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Tøft! Nå begynner den vel å komme seg...gleder meg til å se den på hokksund(?), eller hvertfall på Heidal neste år!;) Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg