16VT Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Hei. jeg trenger virkelig deres hjelp nå. Skal lage meg hvite skiver til min 85 modell GTI8V og har funnet en mal som jeg kan skrive ut. http://img312.imageshack.us/img312/7433/8vmatare9cl.jpg har funnet den som jeg linket til over her, men når jeg åpner bildet i photoshop og skal skrive det ut så blir størelsen på skivene feil. noen som vet hva som er galt? trenger virkelig hjelp her. Og skal kjøpe sånn fotoark til å bruke, men skal jeg kjøpe med glatt eller matt overflate? og det må vell være lim på baksiden? hvilke butikker selger sånne ark? takker for alle svar!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Det som er galt er at bildet ikke er i riktig størrelse. For å få det i riktig størrelse må du enten mekke litt i Photoshop, eller finne en annen mal. Kjøp papir med glatt overflate du. Ser best ut etter min mening. Limen slenger du på i ettertid med biltemas superlim til 16.90. Sitter som støpt! Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg