Reset Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 jeg skal montere amperemeter i bilen min... bilen er en 85 golf 2.. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. er det noen av dere som vet? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Hvis det er et Amperemeter fra EVUS så skal du kopple "-" til slutt. Ellers så er det jo "+" lederen dette skal kopples inn på, men det visste du nok... Hva som gjelder for andre merker vet jeg ikke. Utvilsomt et kuult innslag i bilstereoen, uansett! cheers Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Lurer på dette jeg også, har ampermeter, men dette skal jo seriekobles til der det skal måle. Og da vil det jo bli en flaskehals på strømtilførselen til forsterker eller hva jeg bruker den på? =/ Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 skal lade hvor mye bilen lader... måleren er av typen equus: http://www.motorspeed.org/product_pix/miscellaneous_small/equus_61404.jpg Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 KinG^KaoZ skrev: Lurer på dette jeg også, har ampermeter, men dette skal jo seriekobles til der det skal måle. Og da vil det jo bli en flaskehals på strømtilførselen til forsterker eller hva jeg bruker den på? =/ ja det lønner seg ikke å ha dette på strømkablen til anlegget nei. prøvde dette for å se hvordan det blei men det ente med at amperèmeteret brant opp. alt for tynne ledninger inni den. Siter D koste å værra kar. Kjør volvo!!! :cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg