KloA Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 takker, men koster vel sikkert en formue, pluss at døra er vel ikke helt uskadet den heller.. klart, det går en sedan med samme farge her i byen... kanskje jeg skulle ... kondemnert den bakfra ? =p ... naah. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet November 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 juhu! da har jeg bremser / håndbrekk bak , var bare å bryte litt på stempelet på calipperen, så funket det igjen til slutt, så nå kan jeg endelig parkere i bakker =) og : har nå rustsveiset bakerste eksospotte, burde kanskje investert i en ny en, men er litt blakk for tiden, tre nye eksosoppheng bak (ja, de var ødelagt) kostet 450,- =( menmen, nå mangler jeg bare bremsekraftforsterker (bremseservo mer presis var det vel) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 hm, har jo gjort en del med bilen nå, byttet bremsekraftpumpejævelskapen, fikk tak i en fra en corrado for 2000,- , så nå er bilen godkjent! hurra! , men det viser seg at forrige eier har vært enormt glad i hurtigløsninger, ligger en del lampettledninger i motorrommet.. tsk.. og så ble jeg fri for abs når jeg monterte ny pumpe =\ men det får så være. motoren har en uvane for å gå på 3500rpm på tomgang, tror den super inn falskluft en plass.. det bør vel kanskje fikses.. totalkostnaden på bilen er nå oppe i rundt 6000,- =p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Desember 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Fikk tak i en delebil (enda en gt 16v stasjonsvogn) noen som trenger noen deler ? =) føles litt rart ut når delebilen kostet mer enn bilen delene skal til ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 haha. Du er rene mekke mikkel du. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 hehe, delebilen kostet 5000,- men fikk meg noen pene felger (sommer og vinter) sånne litt eldre som er svart inni og sølvfarget rundt kanten, namme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg