Nikdev Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Update:+mekka "annlegg i bilen" heyyou fyydeg, mere vekt i bilen da må du ha mer gamp, og jeg har tilfeldigvis en helt strøken (fiat) Turbo til deg(ikkeno slark..) Dette blir bra, stå på! Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 heyyou fyydeg, mere vekt i bilen da må du ha mer gamp, og jeg har tilfeldigvis en helt strøken (fiat) Turbo til deg(ikkeno slark..) Dette blir bra, stå på! Ja men eg er glad i god lyd doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gakken Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Hvordan går det med prosjektet nå da ? Siter - '00 Toyota HiLux 2,4TD SR5 x '97 VW Caddy 1,9D x '93 Subaru Legacy Turbo x '95 Subaru Impreza GT x '89 Nissan Laurel 2,8DLX x '87 Nissan Bluebird Turbo SR (Vrak) :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Hvordan går det med prosjektet nå da ? Har ikke penger for tiden ! Skulle starta i jobb på Mandag med det har vist blitt utsett til onsdag\torsdag. Får heller ikke solgt den ene mopeden min ! Så skall shine den litt og. Har heller ikke fått delene fra Krogslund.no heller. Men det tar vell litt tid da delene bilr bestil fra Tyskland så til Danmark og videre til Norge. doh offtopick: Ikke nokk med att eg er blakk, men her om dagen greide eg å miste mobil`n ut av bilen. Jaggu faen kjørte det ikke en Volvo 850 stv over den ! Alt virker mer sjermen tok kvelden! (akkuratt det eg trenger :mad: ) Skall love dere noe mer spennende når pengene strømmer inn ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Mekka så svarte Fa***n i dag og i går så nå er forsjermene og fronten skrudd sammen igjenn. Kamera var nesten tomt for strømm som vanlig :D så blitsen vart litt slapp. Runar ligger under bilen å skrur i fin positur :tannløs TA DA !!! Bedre bilder og update i mårra ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 offtopick: men her om dagen greide eg å miste mobil`n ut av bilen. Jaggu faen kjørte det ikke en Volvo 850 stv over den ! Alt virker mer sjermen tok kvelden! (akkuratt det eg trenger :mad: ) haha, hvordan klarte du det?? :popcorn Ser bra ut nå! Ble litt tøft ut med ekstralysene og revo felgene ser litt rally ut! Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 haha, hvordan klarte du det?? :popcorn Ser bra ut nå! Ble litt tøft ut med ekstralysene og revo felgene ser litt rally ut! Nei telefonen bare sklei ut av lomma på buksa da eg skulle gå ut av bilen. Like bak var den en feit blobbe av svensk stål som skulle parkere, da eg kom tilbake fant eg ikke tlf`n så eg ba en kammerat ringe på den. Joda der låg den rett bak hjula på Svenskefaen å blinka !!!!!!!!!!! Ekstra lys er digg da, skall vere litt rally "stukk" Har Skidracer fått seg Fiat Uno ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gakken Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Må bare passe på så det blir nok kjøling da når du setter på ekstra lys i grillen. Detta er døden på en del biler... Vet bla. at volvo hadde forbud mot 1000-metere i begynnelsen når 740TiC kom... hehe. Siter - '00 Toyota HiLux 2,4TD SR5 x '97 VW Caddy 1,9D x '93 Subaru Legacy Turbo x '95 Subaru Impreza GT x '89 Nissan Laurel 2,8DLX x '87 Nissan Bluebird Turbo SR (Vrak) :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Må bare passe på så det blir nok kjøling da når du setter på ekstra lys i grillen. Detta er døden på en del biler... Vet bla. at volvo hadde forbud mot 1000-metere i begynnelsen når 740TiC kom... hehe. Haha, så har eg ikke 2tonn å slepe runt på heller da :op Nei men skall ta en liten test tur i dag så eg skall kjike etter på varmen. Skall komme med bedre bilder ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gakken Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Heh... Joda.. sant nok det. Men folk har også sagt til meg at jeg burde være forsiktig med å sette tusen-metere på bilen min, noe jeg har tenkt på da det er litt dårlig lys på den, og så blir det kanskje litt tøfft med tusen metere også. Men jeg har fått høre av flere at jeg burde være forsiktig med detta da slike turbobiler som regel trenger all den lufta den kan få, og når man begynner å sperre for sånnt.. :| Har i tilegg justert turbotrykk jeg da.. og ikke intercooler.. Siter - '00 Toyota HiLux 2,4TD SR5 x '97 VW Caddy 1,9D x '93 Subaru Legacy Turbo x '95 Subaru Impreza GT x '89 Nissan Laurel 2,8DLX x '87 Nissan Bluebird Turbo SR (Vrak) :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamro Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 ja det blir tøft detta her da!! happyhappy var litt dårlige bilder...så venter spent på nye damndamn damndamn Siter -MB 190E 1988 modell (artig bil). -BMW 518I 1990 modell (solgt *savne*) -MB 190E 1989 modell (solgt) BARE BMW og MB!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 ja det blir tøft detta her da!! happyhappy var litt dårlige bilder...så venter spent på nye damndamn damndamn Godt noen har glede av dette prosjektett da ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gakken Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Hva er det som egentlig står igjen på prosjektet ditt ? Siter - '00 Toyota HiLux 2,4TD SR5 x '97 VW Caddy 1,9D x '93 Subaru Legacy Turbo x '95 Subaru Impreza GT x '89 Nissan Laurel 2,8DLX x '87 Nissan Bluebird Turbo SR (Vrak) :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Har Skidracer fått seg Fiat Uno ? Stemmer.. Arbeidsbil. Og den er alt annet en rask... :sleeping 94 1,1 Ie :) Har litt lyst på Uno turbo senere en gang. :thumb Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 gakken: hehe har mer rust på lager eg så det er bare å glede seg ! Eller blir det Koni runt om og nye bremser. 0,9 i trykk, større cooler ++++ Ikke ver redd, skall nokk laste bilen full i snacks Devil Skidracer: Har Turbo motor som kansje du kan få handle hos meg for nice price ! Kasse har eg disverre ikke med tror 1,1 kassa passer på :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg