Rekord 2,2i Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 hei, hviss du trenger deler so har eg en komplett delebil ståande, Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiRtBaG Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 FETT PROSJEKT!! NOEN SOM HAR EN HEL UNO TURBO? (IKKE DELEBIL) Å SELGE DA? SEND MEG EN PM!! NERMERE JO BEDRE!!:phatyo Siter Mercedes 190 volvo 460 t (prosjekt) golf GTI 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 DiRtBaG: står en på Auto db til 5000kr... Rekord 2,2i: genialt ! Hvor bor du foresten ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 http://www.ledltuning.at/savefile.php?file=img!ledl!eng!fiat!19_uno Se på den grønne der !! (tror eg vil ha noe sånt) men ikke med di lyktene og grillen. Det blir heller orginalt. Ser litt på nye bremser og støtdempere + foringer osv... Har litt penger nå men hvet ikke hva eg skall gjøre enda.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Oj oj, de sideskjørtene og den "bagasje-luke" vinga kunne jeg tenkt meg ! Du har ikke tilfeldigvis noen priser og levrandører på de tinga der ? Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Råtøff spaggeti racer:)! Ser bra ut dette:) Pen den røde mantan jeg så på det ene bildet der! Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Oj oj, de sideskjørtene og den "bagasje-luke" vinga kunne jeg tenkt meg ! Du har ikke tilfeldigvis noen priser og levrandører på de tinga der ? http://www.bsbildeler.no som har Ledl Tuning. Fy faen så den grønne der er rå !... Får se hva eg bestiller.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katarn Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Noe liv? :P Siter SAAB! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 rar tenningsrekkefølge :op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Levin Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Skjer det noe med bilen i det siste eller? Nå har jeg endelig kommet igang igjen:) Snart prøvetur tenker jeg:) Siter 1985 Toyota Corolla AE86 Drifte Prosjekt Solgt Infotråd 2006 Touran highline 1,9tdi dsg 1981 Toyota Starlet Kp61 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stretch2 Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Jeg er på utkikk etter en uno turbo motor og girkasse, den må være komplett med drivakslinger og motornett, styringsbokser og tilbehør. Vet det står en hel bil på autodb, men er litt langt og kjøre til en øy i bergen når jeg bor i fredrikstad.. Send gjerne en mail til "ugglefis@hotmail.com" René Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 dette er ingen kjøp og salgstråd... Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stretch2 Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 vet at det ikke er det, men siden dere driver med uno turbo så følte jeg det riktig og legge inn her. Denne motoren skal inn i et autobianchi prosjekt som ingen har sett maken til.. UT motor i autobianchi er gjort før, men driver med mye andre godsaker på bilen som blir fett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg