xanakor Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 hei. går å lurer litt på å gå til innkjøp av rs turbo. hva er det jeg bør sjekke på disse? spesielle steder med rust? vanlige feil? hva slags specs har disse originalt? 0-100 km/t osv... mvh stian Siter VW GOLF 1.8 gl 1989 (x)volvo 244dl 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Søker du her finner du 4 sider med tråder om denne bilen;) Sjekk for rust: Overalt, spess rundt takluke, batteriplata, tanklokk, under stylingen. Vær obs på at de aller fleste er hardt kjørt, så motor/drivverk kan være slitent. Ford oppgav vel 0-60MPH til 8.2 sec om jeg husker riktig. sjekk ut forumet på http://www.fastford.no, mye hjelp å få der, og en del biler til salgs også ;) Velkommen skal du være :) Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg