slayer Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Hei.. Jeg visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette, men håper jeg ikke blir henrettet hvis noen mener den er postet feil.. :) Saken er den at jeg skal kjøpe meg en coupe, men finner ikke så mange V6`ere tilsalgs. Så hvis noen har en kamerat eller kjenner noen med slik bil som har lyst til å selge så ta kontakt, enten ved å poste her eller ved å sende PM. Vær så snill, ikke la dette bli en krangle/ off topic tråd.. :iconsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarre Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Jeg har en koksgrå metallic Peugeot 406 Coupé 3.0 V6. Vil alltids vurdere salg hvis vi enes. Se annonse fra i sommer her: http://www.finn.no/finn/car/object/;pdc=1130811117536?finnkode=5658603 Hilsen Christian christianjarre@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg