ipo Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 jes, jeg kjøpte 240, men i ettertid så viser det seg at det er 760 motor :p skal være 240 sperr. tror ikke det er 740/760 sperr. er forskjellig sporvidde ja, men er bare bedre pga da slipper jeg spacere på felgene :P kommer ut 10mm om jeg ikke husker feil. om ikke mer.. er vell lettere å få fatt i 740 enn 240 sperr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 760 med B23ET har orginalt 173HK Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipo Skrevet Oktober 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 se der ja :p, hehe, har slik motor i 240en min jeg :P det visste jeg ikke før jeg tok kontakt med forige eigaren :( trodde det var trimma 240 motor til å begynna med :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriZ Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 240 har kun kommet med b21et turbo motor orginalt. k-jet sprut(mekanisk). Er ikke lambdasond på b23et (motronic) heller ikke på 230et. det står enten 1030 eller 1031 aksel på 240. 1031 kom vell fra rundt starten av 80tallet en gang og oppover. disse fåes også med diff.sperre. Siter Volvo 242 -81 B23et, Ny motor i vinter. Volvo 242 -78 B21a/B23et "Kjeksen". Vrak Om livet suger..ÖVERLADDA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipo Skrevet Oktober 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 fytte grisen, skal si diffen min var tannløs :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.