mondain Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Hei bilstereofolket! :) Jeg har veldig dårlig peiling på bilstereo.. Men etter tidligere erfaringer der jeg bare har kjøpt meg det billigste jeg finner når det gjelder stereo og bare får jalla lyd vil jeg nå ha noe litt mer ordentlig med skikkelig trøkk og fin lyd! Hva tror dere som har litt peiling om denne pakken: http://www.megabillig.com/index.php?page=produkt&cat1=1&cat2=47&id=1513 Den skal inn i en 94' 320i coupe forresten. Og åssen kasse må jeg ha for disse basserne? Takk på forhånd! Siter Nissan 200SX '90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Det er jo ufattelig billig vertfall!! Bare og kjøpe. Blir du ikke fornøyd får du jo lett solgt det for samme prisen. Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CiLiUs Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Jeg for min del synes forsterkeren er litt liten da, men den duger sikkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 pakka kom på 9k uten frontsettet i en norsk kjent nett-butikk. Det var da uten front settet. Bare det kostet over 5k i sin tid. Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 virker meget billig ja, men tåler denne forsterkeren og lastes i 2 ohm brokoblet da? er jo greit å ha litt headroom noe jeg ser for meg blir vanskelig med 2 ohms last og subber med lav følsomhet. Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nlight Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 pakka kom på 9k uten frontsettet i en norsk kjent nett-butikk. Det var da uten front settet. Bare det kostet over 5k i sin tid. I sin tid? Type RF er vel det nyeste frontsettet av det RF har. Siter I like my women like i like my scotch.. 12 years old and mixed up with coke -03 Mazda 6 x93 Mazda 323 GT-R x91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Skal du ha TRØKK og FIN lyd.hehehe.Hva med Jl Audio.Der får du begge deler. PS strøm+demping. Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nlight Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Skal du ha TRØKK og FIN lyd.hehehe.Hva med Jl Audio.Der får du begge deler.PS strøm+demping. Var vel ikke JL Audio han fant tilbud på? Og hvem har fasit på at JL Audio gir bedre lyd for samme penga? Prisen på det der er jo nesten uslåelig. Siter I like my women like i like my scotch.. 12 years old and mixed up with coke -03 Mazda 6 x93 Mazda 323 GT-R x91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Er sikker på att jeg skulle ha klart å få bedre lyd enn den pakka der kjøpt i NORGE.Attpå til stilt ut i EMMA. Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Priseksempel fra de merkene jeg personlig liker,så unnskyld dere andre forhandlere på forumet. Pris V1 : 1990.- http://i16.photobucket.com/albums/b43/perroseth36/10954-Focal_33V11.jpg Pris Audison SRx 3 : 3790.- http://i16.photobucket.com/albums/b43/perroseth36/SRx3-Audison_SRx_31.jpg Pris CV1 165 : 1990.- http://i16.photobucket.com/albums/b43/perroseth36/10952-Focal_165CV1.jpg Pakkepris = 7770.- Minus ditt prutningsmonn er 20%. Ny pris 6220.- Det er helt sikkert forhandlere her på forumet som kan gi deg bedre pris også. Greit att du får 2 stk basser istedenfor 1stk.Men det er mulig å få en god pris her i Norge også.Sier heller ikke att dette spiller bedre MB pakka.Men jeg personlig tror det + att dette kan man konkurerre med hvis man vil. Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nlight Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Hvordan kan man forvente å klare å prute en pris ned 20%? Virker litt rart hvis de har såpass fortjeneste at de kan gi 20% avslag til alle :wonder Siter I like my women like i like my scotch.. 12 years old and mixed up with coke -03 Mazda 6 x93 Mazda 323 GT-R x91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Hvordan kan man forvente å klare å prute en pris ned 20%? Virker litt rart hvis de har såpass fortjeneste at de kan gi 20% avslag til alle :wonder Den gangen jeg kjøpte mine frontsett til Golfen Kostet de 3190.- pr par. Regn sjøl ut rabatt summen når jeg betalte 4850.- for 2 par.Du kan jo også regne ut rabatten for meg når det gjelder Pioneer ODR til ca.14000.- alt inkl Ny pris 22000.- Stinger SP 1000 batteri ny pris 2495.- I bil for 1495.- Regn også ut rabatten her. Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fosgate1 Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Brukbart anlegg til å starte med da!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg