Kebab gud Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Alle har hørt at Rudskogen skulle bygges ut .. det har de sagt i mange mange år.. og i januar kom nyheten som gjorde alle optimistike.. Herman Tilke, mannen bak F1 banene i Shanghai, Bahrain, Malaysia og som sto for utbyggingen av Fuji speedway, var i rakkestad på pressekonferanse med Ordføreren og la frem utbyggings planene.. Banen skulle bli mer enn dobbel så lang som dagens, det skulle bli 2 langstrekker og breisladdsvingen skulle bort (skulle komme 2 andre som passer :P) http://www.bilnorge.no/vis_artikkel.php3?aid=24288 MEn så var jeg litt keen på å se hvordan det gikk.. det finnes ingen info etter dette om utbyggingen .. så jeg tenkte jeg skulle sjekke på Tilke sin egen side for å se på større bilder av tegningene .. til min store overaskelse sto det ingenting om rudskogen der.. Det er liste over baner han har designet som er bgygget, under utbygging og der Rudskogen skulle ha stått.. baner som nå er i tuden FØR utbygging... men nei .. ingen rudskogen.. Betyr dette at Utbyggingen av rudskogen IGJEN er lagt på is? Er det noen som har noe konkret info? Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Jeg har ikke hørt no spess om dette, men du nevnte at du hadde sett på sida hans.. Kan jo være at han ikke har oppdatert siden sin da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 vel du har et poeng med oppdatering .. står at Fuji speedway ikke er ferdig der.. den ble ferdig rett før sommereen... men det er likevel flere ting der som er blitt lagt til i 2005 .. (og de la frem planene i januar..) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg