ealoken Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 DFR: hvor sender jeg de da? skal ha Antracitfarga med et lite blå skjær, hvis det er mulig... Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Fordelen med pulverlakkering kontra vanlig lakkering av felger da? Kvaliteten først og fremst og holdbarheten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Lurte på om jeg skulle lakkere eikene på felga mine svarte serru. Men er ikke sikker ennå! Hehe.. Skulle ihvertfall lakkert stabstag og litt annet småtteri Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 DFR: hvor sender jeg de da? skal ha Antracitfarga med et lite blå skjær, hvis det er mulig... Vi holder til i Ås i akershus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Lurte på om jeg skulle lakkere eikene på felga mine svarte serru. Men er ikke sikker ennå! Hehe..Skulle ihvertfall lakkert stabstag og litt annet småtteri Og beholde den polerte kanten da eller? kan bli tøft det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 kult. ikke langt å dra heller :) men må felga komme uten dekk? eller fikser dere det der oppe om de kommer med ?? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 kult. ikke langt å dra heller :)men må felga komme uten dekk? eller fikser dere det der oppe om de kommer med ?? ta av dekka! OG ventilene, mange som er sløve med dette, til den prisen så er ikke det mye å forlange hehe;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 jeg har en felg uten dekk, en felg med dekk som skal av. og to felger som det sitter dekk som skal brukes.... hmm.. mulig jeg får tatt de av,,.,. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Og beholde den polerte kanten da eller? kan bli tøft det Tenkte å beholde kanten ja. Prøve å få dem ennå blankere også;) Tror det hadde kledd fargen på bilen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 s90r: har du hel polerte eiker felger eller bare kant? DFR: får du polert kanten? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 s90r: har du hel polerte eiker felger eller bare kant? DFR: får du polert kanten? nei vi polerer ikke kanten men er et firma i Askim, Dekksjekk/Felgservice som gjør dette, de averterer mye i Motorbørsen bla for tida Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 DFR: Du kommer vel oppover til Stian med bilen din snart? Kunne jo sett på dette da vi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 DFR: Du kommer vel oppover til Stian med bilen din snart? Kunne jo sett på dette da vi? jepp, ikke noe problem! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 s90r: har du hel polerte eiker felger eller bare kant? DFR: får du polert kanten? ikke eiker felger. men felger. som skal lakkes med svart senter og polert kant Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Desember 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Skjer det noe på Volvo fronten da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg