Mambo Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 ja håper da for guds skyld det.. har du noe understell du skulle hatt fiksa i vinter? skal sende en hel bråte inn til daniel tenkte jeg. fjærbein, og litt bærebruer ihvertfall, i førsteomgang, må bare få sandblåst de =) s90r: men faen a.. får trimme 4'er jeg da. jeg orker ihvertfall ikke rane bank med brødkniv, det er vel ratt det eneste "skumle" jeg har.. noen kjentfolkt som handler motor? Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 ja håper da for guds skyld det.. har du noe understell du skulle hatt fiksa i vinter? skal sende en hel bråte inn til daniel tenkte jeg. fjærbein, og litt bærebruer ihvertfall, i førsteomgang, må bare få sandblåst de =) s90r: men faen a.. får trimme 4'er jeg da. jeg orker ihvertfall ikke rane bank med brødkniv, det er vel ratt det eneste "skumle" jeg har.. noen kjentfolkt som handler motor? jeg kan ordne med sandblåsing også hvis du trenger det...men men..det finner du ut av... forresten så er det heller ikke noe poeng å ta forstillingskontroll nå siden jeg skal senke mer i vinter...blir jo dobbelt arbeid;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 ja håper da for guds skyld det.. har du noe understell du skulle hatt fiksa i vinter? skal sende en hel bråte inn til daniel tenkte jeg. fjærbein, og litt bærebruer ihvertfall, i førsteomgang, må bare få sandblåst de =) s90r: men faen a.. får trimme 4'er jeg da. jeg orker ihvertfall ikke rane bank med brødkniv, det er vel ratt det eneste "skumle" jeg har.. noen kjentfolkt som handler motor? Driver Daniel med da? Sandblåsing? Har endel ting som skulle vært sandblåst og lakkert. Komplett bakstilling, fjørbein osv. Er en fra trøndelag som er interessert. Måtte bare sope sammen peng først. Men førstemann til mølla...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 blir bytting av arbeid. da så blir gratis/billig, da kenneth. han driver med pulverlakkering, og får også sandblåst billig vil jeg tro Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Pulverlakk ja :) Det er bra. Kan sikkert få låne sandblåseren til Bil og Hengerservice på Kilemoen. Har lånt der før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 s90r: Ser kald ut det monsteret ditt som står der ja... Hehe. Deilig bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 s90r: fått rydda noe? eller skal vi ta en "shau" en dag? Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 s90r: Ser kald ut det monsteret ditt som står der ja... Hehe. Deilig bil! Ble trist når jeg oppdaget det:( Men om noen måneder så er det våren igjen, og da skal det bli kjøring:D Må vel på Volvo- treff igjen og..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 s90r: fått rydda noe? eller skal vi ta en "shau" en dag? Skal rydde til helgen. Børre sku også være med å rydde :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 til helga har jeg bursdag. så er en del greier med familie og drit, fest osv. bare å komme ;) hehe.. men på søndagen så kan jeg være med Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 s90r: Må kjøres litt ja! Og må nesten være på Volvo-treff også ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 min plan til neste år på vei til volvo treffet, er å prøve å holde tilskuerplassen bittelitt lenger enn vi klarte sist, når s90r skal kjøre fra 911 Truboen igjen :P Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Klarer aldri å holde den jeg tror jeg... Men et kamera funker vel fint? Altså inne i s90'n :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Etter endel mods under panseret mitt, så skal den 911´n bli parkert :D Hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Driver Daniel med da? Sandblåsing? Har endel ting som skulle vært sandblåst og lakkert. Komplett bakstilling, fjørbein osv.Er en fra trøndelag som er interessert. Måtte bare sope sammen peng først. Men førstemann til mølla...:) er bare å komme med det du skal ha lakkert;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg