ktmsk Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Har funnet framseter og bakseter til golf 1 gtd på ein biloppsamling ser bra ut men er gjennomvåte. Dei skulle ha 400kr får dei trur de at dette er noe å satse på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Har funnet framseter og bakseter til golf 1 gtd på einbiloppsamling ser bra ut men er gjennomvåte. Dei skulle ha 400kr får dei trur de at dette er noe å satse på? Personlig ville jeg vært litt skeptisk til å kjøpe disse dersom de er våte. Tipper de lukter ganske ille... Henta ut noen dørtrekk til vectra'n min fra en høgger som hadde vært våte. Nå skulle jeg ikke bruke de i bilen, skulle bare teste noe... Men jeg ville uansett aldri putta de i bilen fordi de lukta fryktelig gamle selv etter at de hadde tørka lenge i sola Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ktmsk Skrevet September 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Desse lukta ikkje så eg merka men er litt skeptisk sidan dei er våte. Men dei må vel stå å tørke ei lang stund og for å få dei tørre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 400,- er jo ikke så mye da, så du kan jo ta sjansen å prøve. Bare tørk de skikkelig godt før du monterer de i bilen, skumgummien er jo nesten som en svamp så det vil nok ta en god stund å tørke de. Kan jo hende stoffet blir skjoldete.... Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ktmsk Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Trur eg tekk sjansen og håper på det beste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Joa, 400 er jo ikke allverdens :) Si ifra hvordan det gikk da :) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Hvis de ikke blir bra så skal du få 400,- i rabatt på gti setene mine når jeg skal kvitte meg med dem ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Hvis de ikke blir bra så skal du få 400,- i rabatt på gti setene mine når jeg skal kvitte meg med dem ;) Hehe, bra salgstriks... Er setene dine fine? Hvordan ser de ut? Jeg har et sett med grå seter i min nå, og et sett med brune seter på vei... Men kanskje gti-seter er greia å ha. Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Hehe, bra salgstriks... Er setene dine fine? Hvordan ser de ut? Jeg har et sett med grå seter i min nå, og et sett med brune seter på vei... Men kanskje gti-seter er greia å ha. He he :D Nja, de er vel i ok stand, men litt møkkete og førersetet er litt slitt på det vanlige stedet. Har ikke tenkt å selge de ennå, må jo ha noe å sitte i når jeg skal kjøre bilen hjem ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 He he :DNja, de er vel i ok stand, men litt møkkete og førersetet er litt slitt på det vanlige stedet. Har ikke tenkt å selge de ennå, må jo ha noe å sitte i når jeg skal kjøre bilen hjem ;) Greit å ha noe å sitte i ja... Jeg har bare førersetet i min nå. Litt rallycross-feeling når jeg flytter bilen :) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ktmsk Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 skal si ifra korleis det går avslag på 400kr kva pris blir det da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 skal si ifra korleis det går avslag på 400kr kva pris blir det da? Nei si det... Det kan jo ikke bli rare greiene ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ktmsk Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 har kjøpt dei no og pussa litt rust flekker og lakka. lukter ikkje men må kansje prøva og vaska stoffet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Ok, bra :) Har du noen bilder av bilen din da? Alltid moro det :) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ktmsk Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 har ikkje bilder nå men eg kan ta nokon er ein golf 1 gls 81 versjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg