outface Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 helpme Hei... har en mazda 626 2,0 93mod Det hele startet da jeg fylte dyse rens på tanken.... Jeg kjørte en stund,å når jeg skulle fylle tanken igjen så ble bilen helt gal.... noen ganger kan den gå helt uten noe fusk og noen ganger er den helt gal å bare stopper å ikke vil starte..... er det noen som kanskje har noen råd om hva det kan være??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240_GLT Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 hmm.. kjenner en kar som har en mercedes 300ce han fylte dyse ren på den å etter de var den vanskli å få start på når den var varm... han plukka ned alt av bensin slanger, dyser å sont å gjor de reint... Siter Volvo 242 Dl 81 mod Volvo 240 Gle 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda626 Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 helpme Hei... har en mazda 626 2,0 93mod Det hele startet da jeg fylte dyse rens på tanken.... Jeg kjørte en stund,å når jeg skulle fylle tanken igjen så ble bilen helt gal.... noen ganger kan den gå helt uten noe fusk og noen ganger er den helt gal å bare stopper å ikke vil starte..... er det noen som kanskje har noen råd om hva det kan være??? Når du renser dysene med dyserens, kan partikler frigjøres i dysen, men kommer ikke helt ut. Derfor kan det lønne seg å kjøre en dyserens til! Selv "kjører" jeg dyserens fast en gang i året! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg