Andy` Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Monterte høyre M3-speilet på Audien, og ble langt i fra fornøyd.. Til dere som har montert på Audi, kuttet dere vekk noe fra den gummi-lista nede på vinduet, ved venstre hjørne av festebraketten? Braketten er jo ca 1 cm bredere enn den originale, så gummi-lista gjør at den ikke kommer skikkelig inntil. Speila fikk jeg fra Maxam-tuning, og syns i grunn kvaliteten så heller dårlig ut. Hullene jeg ska skru i er det ikke gjenger i en gang... Blir vel kanskje heller å gå for noen andre Audi-speil (hus) isteden.... Siter - 96 Audi A4 ------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Monterte høyre M3-speilet på Audien, og ble langt i fra fornøyd.. Til dere som har montert på Audi, kuttet dere vekk noe fra den gummi-lista nede på vinduet, ved venstre hjørne av festebraketten? Braketten er jo ca 1 cm bredere enn den originale, så gummi-lista gjør at den ikke kommer skikkelig inntil. Speila fikk jeg fra Maxam-tuning, og syns i grunn kvaliteten så heller dårlig ut. Hullene jeg ska skru i er det ikke gjenger i en gang... Blir vel kanskje heller å gå for noen andre Audi-speil (hus) isteden.... Var bare nødt til å lage to tråder liksom... Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy_mcnabb Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Prøve disse i stedefor tryllekunstneren Maxim sine kanskje.... flushit Sauerkraut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy` Skrevet September 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Prøve disse i stedefor tryllekunstneren Maxim sine kanskje.... flushit Sauerkraut... Takker! Tror heller jeg skal gå for slike speil istedenfor M3-speila... På min 96 modell er det høyre mindre enn venstre, så disse speilhusa vil passe rett på og samtidig får jeg samme størrelse? Nais! cheers (Uvisst om jeg får lov av Wheelman til å lage enda en tråd, så hvis noen er interessert i kromma M3-speil med eller uten brakett, send meg en PM) Siter - 96 Audi A4 ------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Uvisst om jeg får lov av Wheelman til å lage enda en tråd, så hvis noen er interessert i kromma M3-speil med eller uten brakett, send meg en PM Hvis du spør skikkelig pent og lover at jeg ikke får se dem på andre biler enn BMW så er muligheten der... BTW: Stor takk til Andy McNabb som har konvertert en uvitende... Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy` Skrevet September 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Hvis du spør skikkelig pent og lover at jeg ikke får se dem på andre biler enn BMW så er muligheten der... BTW: Stor takk til Andy McNabb som har konvertert en uvitende... Kan i alle fall garantere at du ikke får se meg I en BMW.. Siter - 96 Audi A4 ------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Kan i alle fall garantere at du ikke får se meg I en BMW.. Takk og lov... Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Funkart Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Godt at man samler avfall i avfall mener nå jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Godt at man samler avfall i avfall mener nå jeg. Forklare seg..? *kremt* Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg