Nedi Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 helt forferdelig... det er tanke når man svir avgårde på en noe smal vei.... hva veier den sementbilen da ? 10tonn ? ti tonn som beveger seg i 80km/t... det er mye krefter som vil rett frem for å si det sånn. bur? tror ikke det hadde reddet den stakkars jenta... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Tror nok ikke at et bur hadde hjulpet i den situasjonen der, nei.... ...men ved en litt mindre kræsj, så tror jeg det er gull verdt. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 litt kynisk navn på tråden i tanke på at ei jente døde i ulykken, respektløst ovenfor familie og venner!Sier heller RIP jenta som døde ! Jeg tolket det først som at det var en Golf-død, dvs. føreren av en Golf døde. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snurre Sprett Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 det er når eg ser slikt at eg sterkt vurderer å ta lån å kjøpe ny bil, smeller det i en gammel bil er du i beste fall død:( kondolerer til familien:( Siter -91 Bmw e36 325i Sedan -86 Bmw e30 316 1.8l motorhavari, selgest X golf2 gti 8v, bmw 528 e28, golf2 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Dette er ufattelig trist:( Mistet en kamerat i ei motorsykkelulykke for ikke lenge siden, og det er ikke enkelt! Kondolerer til alle pårørende..! Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 helt forferdelig... det er tanke når man svir avgårde på en noe smal vei.... hva veier den sementbilen da ? 10tonn ? ti tonn som beveger seg i 80km/t... det er mye krefter som vil rett frem for å si det sånn. bur? tror ikke det hadde reddet den stakkars jenta... 10 tonn er vel egenvekta på lastebilen alene... mer nærmere 20 kansje mer tonn hvis det var lass i den Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 oioi :eek: :( utrolig trist! Kondolerer til familie og venner... tror ikke mange biler ville ha hatt stor sjangs mot en sementbil akkurat Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Jeg kjenner ikke jenta personlig, men kjenner mange som gjør det. Helt jævlig at sånnt skjer. På vei til skolen og greier. Vet ikke helt hva jeg syns om at det lages slike tråder når det har vært en ulykke. Ser ikke poenget i å minne alle på dette. Vet at mange de som nå er i sorg, ikke syns det hadde vært hyggelig å sett dette.. Sjefene her får bestemme om dette rett og slett er nødvendig. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 kondolerer, trist når sånt skjer. Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Kondolerer. Gi beskjed hvis tråden skal stenges eller slettes eller no. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Hadde avgifter på NYE TRYGGE biler vært senka hadde hun kanskje overlevd i en Golf 4. Jeg vurderer å selga '85 min nå å heller bli gjelds slave i en par år enn å havne i noe sånt Tragisk hendelse Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eschie Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 møtte di to jentene rett før det smalt, var en smule ekkelt å se det på nett når jeg kom hjem, håper i grund jeg ikke kjente ho jenta, er jo like gammel som meg å fra samme sted.... nesten sånn min så ut etter at den satt fast i en buske.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Kondolerer Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg