Gå til innhold

KANSJE En Audi A3 1.6

Ranger emnet


Singh_Supreme

Anbefalte innlegg

Hei.. Jeg har en Corrado som jeg skal kansje bytte inn mot en A3 1.6. Hukser seff ikke årsmodell men Den er svart 2 dør. Så lurte jeg på om HVa er det som er negativt på disse bilene? Jeg Synes oxo det er lite Hk på bilen. Hva kan jeg gjøre for å øke litt hester?

 

Takk For Svar PÅ FORHÅND;)

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke så mye du kan gjøre som er lønsomt med den 1.6en. Er vist veldig lite feil på Audi A3. snakka med de gutta på audi før jeg kjøpte bilen min og de sa det var den audien med minst trøbbel. hvis den er gått over 100 000 så skjett att regreima er byttet.

 

Så det er ikke noe trim???? :O:O:O:O:O :hammer

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glem trim. 1.6 skal ikke undervurderes, det er en kvikk motor som kanskje egner seg best til bykjøring.

Forskjellen mellom 1.6 og 1.8 merker du ikke før du kommer opp i litt hastighet.

Mindre forbruk er det på 1.6en også :)

Avhegig av km-stand er det forskjellige ting som er verdt å sjekke. Min tannstag røyk ved 110000, og det er en dyr slitedel.. Trur foringer og slikt bør være din største bekymring, prøvekjør den..

(\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m

(o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline

(x) 97 Audi A3 1.6

(x) 93 BMW 318i

Sekretær - VACN Troms Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Det er utrolig lite feil på Audi A3. Audi A3 er bygd på samme prinsippet som Golf3/4. Men det som er en fordel å sjekke på 3dørs (som det heter) er rust på kantene under dørene. og akkurat i hjørnet der døren slår inn når du lukker den. Der er det fuget og mye vann samler seg der så det kan være sjangser for rust der. Det som også er aktuelt er å sjekke bak skiltplata bak. Hvis det sitter en plate orginalt fra fabrikk skrur de den så jævlig på at det kan ha skadet lakken, sjekk for rust bak der! Ellers er dempere en annen svakhet, spørs på om det er en ambition/attraction. Det er bedre dempere/understell på en ambition, den er også noe stivere fra fabrikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe du kan gjøre for å få litt mer spark i ryggen er å sette inn Filter, og jeg annbefaler deg innsatsfilter i en A3, hvor et åpent filter på langt nær klarer å suge den samme luften. Du kan sette på effektanlegg, Simons er spesielt bra egnet til Tyske biler. Du kan bytte tim 10" felger for å få mer fart:P kan jo alltids bytte topp, råder, dyser og slik, men da ville jeg heller satset på en 1.8, eller høyere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår