eirwave Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Hei. Vil gjerne fjerne antennen på bilen min, men da er det jo et stor hull i skjermen. Jeg har sett mange med golf som har en slags plastikk ting som dekker dette hullet. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette? Nettbutikk eventuelt.. Siter 2003 VW Passat 1.9TDI STV * 95, Nissan Primera 2.0 (Solgt) * 92, Golf GTI 8V (Solgt) Tråden om golfen min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Hei. Vil gjerne fjerne antennen på bilen min, men da er det jo et stor hull i skjermen. Jeg har sett mange med golf som har en slags plastikk ting som dekker dette hullet. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette? Nettbutikk eventuelt.. Koster noen få kroner hos møller Min er lakkert i bilens farge:) Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Ta heller å sveis det igjen! Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Ta heller å sveis det igjen! Koster litt mer enn et par kroner da! Lakkering er jo ikke akkuratt gratis.. Det letteste og billigste er å kjøpe proppen på møller og lakkere den i bilens farge. Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg