Gå til innhold

Er denne bra?

Ranger emnet

raz

Anbefalte innlegg

Hadde heller valgt denne

Mvh

Pål

Sikkert bedre den, men e voldsom pris forskjell.

et er en ting som jeg syns er ganske leit på disse sidene.

når folk spørr om noe : Er denne grei(bra nok,

Og dette er noe som koster 3 - 4 000,-

Og så får en svar: Jeg ville valgt denne istedet.

Og da er det noe som koster 18 000,-

Greit, han sa ingenting om pris, men linken han satt inn, innholdt en pris, og da må en ta det som pris klassen folk klarer..

Raz: Fra hva jeg kunne se så kan det nok være ett godt kjøp. Til den prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det jeg har erfart så er det ikke alltid en kunde vet hva han eller hun har lyst på.

Veiledning (ikke villedning) er da nødvendig.

Hvis den spilleren er for dyr så holder det jo at en person gir meg beskjed om det.

Men det er jo ekko i hver eneste tråd her på forumet så det kom jo ikke så noen bombe dette!

Selv ville jeg ha styrt unna spillere med delfiner og racer-biler på. Denne finessen hjelper overhodet ikke på lydkvaliteten!

Pioneer P77 er et mye bedre valg i så fall.

Jeg tror matador her på forumet har en slik til salgs...

Mvh

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det jeg har erfart så er det ikke alltid en kunde vet hva han eller hun har lyst på.

Veiledning (ikke villedning) er da nødvendig.

Hvis den spilleren er for dyr så holder det jo at en person gir meg beskjed om det.

Men det er jo ekko i hver eneste tråd her på forumet så det kom jo ikke så noen bombe dette!

Selv ville jeg ha styrt unna spillere med delfiner og racer-biler på. Denne finessen hjelper overhodet ikke på lydkvaliteten!

Pioneer P77 er et mye bedre valg i så fall.

Jeg tror matador her på forumet har en slik til salgs...

Mvh

Pål

Jeg er slik sett enig, men en pris forskjell på mer en 14 000,- syns jeg var drøy.

Hadde du f.eks nevnt: Fusion FCD-255 til 5,995,-

Så hadde jeg ikke tenkt på det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider