Glenn` Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Tror kanskje toppen er ødelagt...fant ut at det var en bit som er borte på den.på samme plass der toppakningen var ødelagt.har merket av på bildet. Topp og pakning: Her er biten som er borte Motoren slik den ser ut nå: Fint turbobilde :) tannløs Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Fydda!! damndamn Ett stykk 531 topp ødelagt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Fydda!! damndamn Ett stykk 531 topp ødelagt... stemmer stemmer...enten kjøper jeg ny fra sverige eller er det vell kanskje enklest å finne en 530 i norge?er det ikke stortsett samme bare at man kan porte å styre mer på 531? Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 stemmer stemmer...enten kjøper jeg ny fra sverige eller er det vell kanskje enklest å finne en 530 i norge?er det ikke stortsett samme bare at man kan porte å styre mer på 531? Ville nok fått tak i en 531 topp. Ligger endel hester der allerede mens motoren er orginal. Mister mellom 15 og 20 hester tenker jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Ville nok fått tak i en 531 topp. Ligger endel hester der allerede mens motoren er orginal. Mister mellom 15 og 20 hester tenker jeg ok :) Får finne en ny 531 da.Biter av topp og ventiler og sånt...hvor blir det av slike?forsvinner de ut eksos eller setter di seg i kanalene på toppen/blokka? Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Lurte litt på en ting...den biten fra ventilen.er det stor sjanse for at den har ødelagt turboen? Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 ingen som vet?? Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 du får pelle av og kjenne på bladene da, er ikke så lett å spå :( Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 du får pelle av og kjenne på bladene da, er ikke så lett å spå :( jepp.får gjøre det.er den også gåen skal jeg fanmeg hive hele bilen i havet...! Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 heller hiv den til meg;) har selv ikke så stor tro på at den har tatt knekken på turboen..er jo ikke akkurat strake veegen fra topp og ut gjennom hele systemet ut til snurbo.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 mest sannsynlig så passerte den metallbiten turboen i form av en sky av metallstøv. når den først har blitt så porøs at den detter av så overlever den neppe turen gjennom toppen og manifoilen sånn helt uten videre.. så turboen din har det nok fint! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 mest sannsynlig så passerte den metallbiten turboen i form av en sky av metallstøv. når den først har blitt så porøs at den detter av så overlever den neppe turen gjennom toppen og manifoilen sånn helt uten videre.. så turboen din har det nok fint! tok av turboen idag...så helt fin ut ja :) godt å vite!skal få bestillt pakning og bolter snarest..har høstferie neste uke så da skal det pjuskes en del med bilen. Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 ja da har jeg fikset meg 531 topp fra 230FB.Og bestillt toppakning og bolter.håper på å ha allt av deler i nesteuka slik at den blir ferdig rundt neste helg :) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Oktober 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 den toppen jeg har kjøpt nå fra 230fb.kan jeg bare sette den rett på min 230fk uten å jøre noe? Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 ingen som vet???????????? Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg