Antyoui Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 kjørte gjennom lærdal i går kveld/ettermiddag og møtte en blå primera,,,tenkte først det var partypulp for han er den eneste eg veit om med den type grill, men det var en sedan..!!,,var det noen av dere???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Hadde du sett meg der, tror jeg at jeg må ha kjørt i søvne :P Aner ikke, men vil tro det er i Vest et sted..hehe? Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Er maaaaange Primeraer med slik grill, er jo nesten flere med slik enn original. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Kanskje du så gamlebilen min?? Den går på vestlandet et sted! Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg